Fundació Viaró

Solicitar la Beca ADÁN a la Excelencia

Bases Curso 2020/2021
1.- La Beca Adán a la excelencia se concederá a los alumnos que quieran cursar en el Colegio Viaró Primero o Segundo de Bachillerato durante el curso 2020/2021.
2.- El importe de la beca será de 3.000 euros por alumno y se podrá declarar desierto si ninguno de los candidatos reúne las condiciones requeridas.
3.- El importe del premio deberá destinarse al pago del coste de 1º o 2º de Bachillerato del Curso 2020/2021 en el Colegio Viaró.
4.- Podrán solicitar la Beca Adán a la excelencia, los alumnos que cumplan los siguientes requisitos:
– Que hayan cursado en Viaró el curso 2019/2020.
– Nota media mínima de los dos últimos cursos: 8
– Conocimiento de un tercer idioma (además de castellano y catalán) al menos nivel B2.
– Que sean ejemplo de los valores representativos del Colegio Viaró.
En caso de haber varios alumnos seleccionados podrá tenerse en cuenta la situación económica familiar y número de hermanos en edad escolar.
5.- La solicitud de la Beca Adán a la excelencia deberá dirigirse a la siguiente dirección electrónica: becaadan@viaro.org, entre el 15 de Junio y el 31 de Julio de 2020, acompañando la documentación que acredite los requisitos mencionados:
– La nota media, las notas de carácter y el conocimiento de idiomas mediante los correspondientes certificados expedidos por el colegio Viaró y si se quiere aportar, además, los de otro centro que los haya expedido.
– La asunción de los valores del Colegio Viaró y la idoneidad para obtener la Beca Adán a la excelencia, mediante un escrito con un máximo de 500 palabras, o presentación audiovisual de un máximo de dos minutos redactado o realizado por el propio alumno explicando por qué entiende que puede ser merecedor de la beca.
– Otro escrito, de quién haya desempeñado durante el presente curso académico el papel de tutor personal del alumno en el Colegio, según el modelo que consta en el Anexo II de estas bases, el cual se enviará a la misma dirección de correo electrónico por el propio tutor personal. Se valorarán otros documentos de recomendación al efecto.
– Completar los datos personales generales y la autorización de los padres y/o tutor que consta en el documento Descargar Solicitud.
– Se podrá solicitar entrevista personal con los alumnos que lleguen a la fase final.
6.- Las bases se publicarán y actualizarán en la WEB de de la Fundació Viaró, y la resolución de la Beca Adán a la Excelencia se dará a conocer en la segunda quincena de septiembre.

Bases Curs 2020/2021
1.- La Beca Adán a l’excel·lència es concedirà als alumnes que vulguin cursar al Col·legi Viaró Primer o Segon de Batxillerat durant el curs 2020/2021.
2.- L’import de la beca serà de 3.000 euros per alumne i es podrà declarar desert si cap dels candidats reuneix les condicions requerides.
3.- L’import del premi s’haurà de destinar al pagament del cost de 1r o 2n de Batxillerat del Curs 2020/2021 al Col·legi Viaró.
4.- Podran sol·licitar la Beca Adán a l’excel·lència, als alumnes que compleixin els requisits següents:
– Que hagin cursat en Viaró el curs 2019/2020.
– Nota mitjana mínima dels dos darrers cursos: 8
– Coneixement d’un tercer idioma (a més de castellà i català), almenys amb el nivell B2.
– Que siguin exemple dels valors representatius del Col·legi Viaró.
En cas d’haver diversos alumnes seleccionats es podrà tenir en compte la situació econòmica familiar i nombre de germans en edat escolar.
5.- La sol·licitud de la Beca Adán a l’excel·lència ha de dirigir-se a la següent adreça electrònica: becaadan@viaro.org, entre el 15 de Juny  i el 31 de Juliol de 2020, acompanyada de la documentació que acrediti els requisits esmentats:
– La nota mitjana, les notes de caràcter i el coneixement d’idiomes mitjançant els corresponents certificats expedits pel col·legi Viaró, i si es vol, poden aportar-ne els d’un altre centre que els hi hagi expedit.
– L’assumpció dels valors del Col·legi Viaró i la idoneïtat per obtenir la Beca Adán a l’excel·lència, mitjançant un escrit amb un màxim de 500 paraules, o presentació audiovisual d’un màxim de dos minuts redactat o realitzat pel propi alumne explicant per què entén que potser mereixedor de la beca.
– Un altre escrit, del qui hagi estat durant el present curs acadèmic el tutor personal de l’alumne en el Col·legi, segons el model que consta en l’Annex II d’aquestes bases, el qual s’enviarà a la mateixa adreça de correu electrònic pel propi tutor personal. Es valoraran altres documents de recomanació a l’efecte.
– Completar les dades personals generals i l’autorització dels pares i / o tutor que consta al document Descarregar Sol·licitud.
– Es podrà sol·licitar entrevista personal amb els alumnes que arriben a la fase final.
6.- Les bases es publicaran i actualitzaran al WEB de la Fundació Viaró i la resolució de la Beca Adán a l’excel·lència es donarà a conèixer durant la segona quinzena de setembre.